Visi mėgstame animacinius filmus, bet ne visada pagalvojame, kaip jie gimsta? Kaip kuriamas animacinis filmas? Kokie yra animatoriaus profesijos ypatumai?
Vasario 3 d. lietuvių kalbos pamoka 1a, 3a ir 4b klasių mokiniams vyko netradiciškai. „Zoom“ vaizdo konferencijų ir pokalbių platforma mokiniai svečiavosi scenaristės, dailininkės, animatorės, režisierės, iliustratorės Jūratės Leikaitės namuose. Kad lengviau būtų galima suvokti animatoriaus profesijos ypatumus, scenaristė ir režisierė mokiniams pateikė vaizdinės medžiagos, sukurtų animacinių filmukų ištraukų.
Vaikai sužinojo, kaip kuriama animacija, kiek reikia piešinių, kodėl autorė pasirinko lietuvių etnologinę tematiką. Mokiniai buvo smalsūs ir lektorei Jūratei Leikaitei uždavė daug klausimų: ,,Kodėl pasirinko animatorės specialybę?“, ,,Kiek laiko užtrunka sukurti animacinį filmuką?“ ir kt. Animacinių filmų kūrėja vaikams atskleidė paslaptį, kad kuriant animaciją, reikia kantrybės ir idėjos, kuria labai tikėtum pats ir kitus uždegtum siekti bendro tikslo.
Susitikimo pabaigoje scenaristė mokiniams palinkėjo smalsumo – pagrindinio kūrybiškumo variklio, kuris užsiveda stebint, tyrinėjant, rašant dienoraštį, kuriant istorijas. Ragino susikurti ir nupiešti įsivaizduojamą personažą, įdėti į voką ir laukti kito susitikimo – kūrybinių dirbtuvių, kurių metu būtų kuriamas animacinis filmas. Galbūt ir mokinių sukurti darbai ateityje virs animaciniais filmukais.