Menu Close

„SAKALĖLYJE” SĖKMINGAI ĮGYVENDINTAS ERASMUS+ KA1 PROJEKTAS „KŪRYBIŠKUMO LABORATORIJA“

   2021-06-01 Alytaus „Sakalėlio” pradinė mokykla organizavo konferenciją, kurios tikslas – aptarti mokykloje vykdyto Erasmus+ programos KA1 bendrojo ugdymo mobilumo tarptautinio projekto „Kūrybiškumo laboratorija“ („Creativity LAB“) veiklas ir projekto rezultatus bei paskatinti mokytojus tęsti projekto idėjas, kūrybiškai perteikti mokiniams ugdymo turinį, siekiant jo patrauklumo ir efektyvumo, taip pat vykdyti gerosios patirties sklaidą kitų institucijų mokytojams.

     Projekto „Kūrybiškumo laboratorija” tikslas – mokėjimo mokytis kompetencijos tobulinimas panaudojant naujus kūrybiškumo metodus formaliajame ir neformaliajame ugdyme. Projekto įgyvendinimo laikotarpis 2019-10-01–2021-07-30.

     Konferencijoje sveikinimo žodį tarė Lietuvos etninės kultūros ugdytojų sąjungos pirmininkė Rūta Česnienė, konferenciją vedė Alytaus „Sakalėlio“ pradinės mokyklos direktorė Virginija Vitunskaitė. Konferencijoje pasisakė Erasmus+ KA1 stažuotės Splito (Kroatija) Mokytojų rengimo centre mokymuose „Kūrybingumas ir skirtingi jo pritaikymo būdai klasėje“ dalyvavę delegacijos nariai: anglų k. mokytoja metodininkė Renata Mockevičienė (pranešimas „Erasmus+ – vienas iš mokymosi visą gyvenimą įrankių“), mokymo dalies administratorė, vyr. anglų k. mokytoja Melita Buckienė, raštinės administratorė Simona Neveckienė (pranešimas „Kūrybiškumas ir skirtingi jo pritaikymai klasėje“), pradinių klasių mokytoja metodininkė Lijana Gudaitienė (pranešimas „Projekto idėjos pamokose“), pradinių klasių mokytoja metodininkė Veneta Baliukonienė (pranešimas „Kūrybiškumas ugdymo procese: metodai, priemonės ir jų taikymo galimybės“).

    Projekto Erasmus+ KA1 mokymų ir projekto veiklų nauda: mokytojai išmoko ir taiko mokymą(si) skatinančius kūrybiškus metodus, kurie padeda lengviau įsiminti žinias; vystyti įvairius įgūdžius; nugalėti iššūkius; sukaupti dėmesį; naujai pažvelgti į esamas problemas; dalijasi su kitais mokytojais gerąja patirtimi apie skirtingas mokymo(si) strategijas mokymo įgūdžiams tobulinti, stimuliuojant kūrybinį ir kritinį mokinių mąstymą; patobulino anglų kalbos žinias, užmezgėme draugystę su Kipro mokykla.  

   Taigi, įgyvendintas projektas patvirtino stažuotėje išgirstą mintį, kad „ugdymo(si) procese vaizduotė yra svarbesnė už žinias, o kūrybiškas mokymas(is) yra efektyvus ir reikšmingas.

 Alytaus „Sakalėlio“ pradinės mokyklos direktorė Virginija Vitunskaitė

 

Skip to content